enchant(ing)

ENCHANTING (očarovanie)
Sú 3 spôsoby ako si môže nástroje očarovať. Ale najprv si musím spočítať skúsenosti. (hmmmmmmm to sú tie čudné zelené veci keď som niejak pokročila) Čím viac skúseností, tým lepšie. Fialovo ,,žiariace" predmety sú enchantnuté.


No.1

crafting :


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt enchanting table

How to... : mám lapis lazuli -> vložím ho do pravého políčka -> mám nástroj -> vložím ho do ľavého políčka -> vyberiem si silu enchantu -> klik -> hotový enchant (neviem vopred určiť aký enchant si vyberiem, ale ako  SILNÝ ho budem mať) 

No. 2

crafting:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt minecraft anvil recipe

How to... : mám enchantovanú knihu (tento raz si už viem určiť enchant) -> vložím si ho do nákovy -> mám predmet -> vložím si ho do nákovy -> ENCHAAAAAAAAAAAANT!!!!!!!!!!!!!!!

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt anvil enchant

No. 3
Zase cez tú nákovu -_- ._. .... Už ma to nebaví.

How to... : mám enchantovaný predmet č.1 -> mám enchantovaný predmet č.2 -> šup s nimi do nákovy! -> v jednom predmete dva enchchanty -> UPOZORNENIE! predmety musia byť rovnaké. Napr. diamantový meč a diamantový meč 


ĎAKUJEM! Vaša Noemi

Komentáre

video o mne!